Wie Zijn Wij

Hallo mensen,
Iedereen mag hier een korte beschrijving van zichzelf geven!

IMG_0977.JPG
Sacajawea: Ik ben Sacajawea, ben 18jaar oud en ik woon in Menen. Ik rijd paard en heb ook 7 verzorgpaarden. Ik woon thuis samen met mijn moeder, stiefvader en broer en zus. Over het onderwerp angst was ik in het begin zeer terughoudend, alhoewel het een zeer interessant thema is wist ik niet zo goed was ik ervan moest verwachten. Naarmate ik vorderde in het proces begon ik het wel leuk te vinden om er meer over te weten te komen.
fullsizeoutput_28b9.jpeg
Luna: Ik ben Luna. Ik ben 18 jaar oud en ik woon in Wevelgem. Ik geef trampoline training aan recrea en competitie. Ik speel gitaar en ik ga vaak skiën. Ik heb een hond en ga daarmee naar de hondenschool. Ik ben enig kind. Ik vind het een leuk onderwerp om mee te werken en het is heel interessant om zoveel te weten te komen erover.
lore.png
Lore: Mijn naam is Lore. Ik ben 18 jaar oud en ik woon in Kuurne. Ik zit al 13 jaar in de chiro waarvan ik al drie jaar leiding geef. In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met tekenen en het kijken van mijn favorite tv-series. ik woon samen met mijn beide ouders en een oudere broer en zus. Ik ben zeer geïnteresserd in dit onderwerp. Ik vind het interessant om te weten waarom mensen angst hebben en hoe dit verder kan evolueren in hun persoonlijk leven. De enige voorkennis die ik heb zijn ook de meest voorkomende fobieën.
DSC086321.jpg
Linde: Ik heet Linde Goemaere, ik ben 18 jaar oud en heb geen broers of zussen. Ik woon in Brakel. Hobbys' heb ik niet echt.
Ik ga wel 2 keer per week gaan zwemmen. Dit thema spreekt mij heel erg aan. Ik vind het heel interessant om te weten welke verschillende soorten angst er bestaan en bij welke mogelijke organisaties je terecht kan indien je aan een angststoornis leidt. ik had al enige kennis vooraf van de meeste voorkomende fobieën maar daar stopt het ook bij.
Sofie.JPG
Sofie: Ik ben Sofie. Ik ben 18 jaar. Ik heb een jongere zus. Ik woon in Rumst en mijn hobby is lezen.
michelle
Michelle: Ik ben Michelle en ik ben 18 jaar oud. Mijn hobby is paardrijden. Ik woon in Desselgem samen met mijn ouders en oudere broer.
Het onderwerp angst sprak mij aan omdat het iets zeer bijzonder is. mensen kunnen zonder een slechte ervaring een enorme schrik van iets ontwikkelingen dat hun hele functioneren ondermijnt. een heel interessant thema dus!
IMG_7110.JPG
Kiona: Ik ben Kiona Ruttijn en ben 18 jaar oud. Ik woon in Kruishoutem samen met mijn vader. Ik hou van weg gaan met vrienden en geniet van de natuur. Ik ben persoonlijk niet zo veel bezig met het internet en computers dus is deze opdracht een hele uitdaging. Het onderwerp van onze opdracht is daarin tegen wel iets voor mij, ik ben er namelijk soms zelf mee met bezig in het dagelijkse leven en is het is dus interessant om ons hier in te mogen gaan verdiepen.
foto%20sadan.jpg
Wannes: Mijn naam is Wannes, ik ben 20 jaar en ik woon in Kortrijk. Als voornaamste hobby doe ik parkour of freerunning, ik hou dus van klimmen en springen op dingen. Dit sluit zich zeker ook aan bij het thema angst, aangezien ik hierdoor vaak mijn angsten moet overwinnen. Ik hou me ook regelmatig bezig met jongleren en andere dingen die je soms tegenkomt in het circus. Ik vond het interessant om te leren hoe angst een mentale gezondheid kan beïnvloeden.